سیل و آب‌گرفتگی در ۳ استان حادثه آفرین شد | اسکان اضطراری ۳۱۸ نفر

در این مدت زمان ۳ استان (سیستان و بلوچستان، کهگیلوبه و بویراحمد و هرمزگان)، شامل ۳ شهرستان، ۴ منطقه (۲ شهر و ۲ روستا) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.
سیل و آب‌گرفتگی در ۳ استان حادثه آفرین شد | اسکان اضطراری ۳۱۸ نفر
کد خبر : ۵۱۵۲۹

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به عملیات سیل و آب‎گرفتگی در ۳ استان، از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمودی رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی، در ۲۴ ساعت گذشته، به تشریح اقدامات جمعیت هلال‌احمر پرداخت و گفت: در این مدت زمان ۳ استان (سیستان و بلوچستان، کهگیلوبه و بویراحمد و هرمزگان)، شامل ۳ شهرستان، ۴ منطقه (۲ شهر و ۲ روستا) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۳۲۲ نفر امدادرسانی کردند و ۳۱۸ نفر را اسکان اضطراری دادند.

محمودی ادامه داد: ۵ تیم امدادی، شامل ۵۰ نفر در این عملیات شرکت کردند.

رئیس سازمان امداد ونجات گفت: ۱۰۴ تخته پتو، ۶۷ دستگاه چادر و ۱۰۱ تخته موکت، بین افراد متاثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شده است.

گفتنی است، با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، امدادگران در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مسدود شدن مقطعی جاده کندوان

هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: جاده کندوان حد فاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله، به منظور تثبیت دیواره‌های ریزشی، لق گیری امروز یکشنبه ۵ آذرماه مقطعی بسته است.

وی افزود: به منظور عملیات توری سنگ، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق گیری در محور"چالوس - کرج، "محدودیت تردد در این محور اعمال خواهد شد. این محدودیت حد فاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله بوده و از ساعت ۶ صبح تا ۱۶ عصر ادامه خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محدودیت تردد در محور کندوان تا پایان روز ۲۱ آذرماه انجام خواهد شد، گفت: این محدودیت همه روزه از روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اعمال می‌شود.

هاشمی به رانندگان وسایل نقلیه‌ای کمه قصد تردد در این محور را دارند، خواست: در زمان اعمال محدودیت از محور‌های جایگزین «هراز و سواد کوه» استفاده کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر